Предупреждение Сайтът ни използва cookies за да подобри работата Ви с онлайн магазина. Ако продължите, приемаме, че сте съгласни с използването им. OK

Често задавани въпроси

Постарахме се да отговорим да доста от често задаваните въпроси, ако се сещате нещо - пишете ни в коментарите или чрез формата за връзка с нас!

Магазин

Q. Къде се намира в магазинът ви?
A. На страницата с адреса ни, която е достъпна през менюто най-горе в магазина, има подробна информация как да ни намерите. Включително карта, телефони за връзка, работно време.

Q. Имате ли игри на български език?
A. Малко или никакви. С някои логични изключения сред най-популярните игри, стремим се да предлагаме настолни игри, които не може да откриете във всяка книжарница, което обикновено означава заглавия на английски език, които не са превеждани на български език. Ако искате да играете най-актуалните игри, няма да се разминете без английски език. Освен това избягваме преведени игри заради несъвместимости с разширенията на игрите, които се превеждат рядко.

Q. Зная, че предлагате игри с миниатюри Infinity, но на сайта няма много продукти!?
A. Невъзможно е да поддържаме наличност на всички продукти от тези линии, но може да откриете актуални ценови листи на следните връзки - Infinity, или да следите групата ни за миниатюри във Facebook, където уведомяваме преди поръчка - ще ги доставим със следващата поръчка от Corvus Belli.

Q. А какво е положението с Warhammer продуктите?
A. Имаме доставки веднъж на около 10 дни. Ако продуктът не е в каталога ни или не е наличен, може да ни пишете през формата за връзка с нас.

 

Пратки:

Q. Неделя е, ако пусна поръчка, ще пристигне ли утре?
A. Не, защото, макар да е работен ден за нас, куриерските фирми не работят в неделя. Поръчката Ви ще бъде изпратена в понеделник и ще бъде при вас във вторник.

Q. Пуснах си поръчка и не я изпратихте същия ден, нали пише, че е експресна?
A. Ако сте пуснали поръчката си преди 16 часа, вероятно сме я изпратили същия ден. По-късно просто нямаме време да обработим поръчката, преди куриерът да вземе стоката от магазина ни, затова ще я обработим на следващия официален работен ден. Съдейки от собствения ни опит с онлайн търговците в България - рядко ще получите по-бърза обработка и изпращане на поръчки, стремим се да го направим в минимални срокове, но съобразени с нашето работно време и възможности, понякога просто сме претоварени!

Q. Искам да поръчам нещо с градска поръчка и да пристигне още днес!
A. Вече не предлагаме подобна възможност. Цената е висока, а нищо не гарантира, че ще приемете наистина поръчката, има ограничения за брой часове. Въобще - твърде сложно, а и ще Ви струва по-малко да дойдете с такси до магазина!

Q. Искам да получа поръчката си с Еконт или до офис на Еконт!
A. Не работим с Еконт, може да получите пратката си със Speedy или Rapido в съответния офис или до адрес. Ако държите на пратка с опция "преглед преди получаване" - Speedy също предлагат такава услуга, отбележете го в забележката по време на поръчка.

Q. Настолната ми игра пристигна повредена, можеше да я опаковате по-добре!
A. Ако пратката ви е повредена, трябва да уведомите куриера, за да ви напише протокол и да ни я върне. Изпращаме всички пратки с маркировка "Чупливо" и със застраховка, но куриерите невинаги ги пренасят внимателно. При всички положения ще ви я заменим (ако все още имаме наличност от продутите).

Q. Искам да поръчам пратка с опаковане на подарък, не може ли да го опаковате днес и да мина в магазина?
A. Не, имаме уговорка със студио НийдАс да опаковат пратки за следващия ден (дори да е почивен), което е основната причина опаковката да е на подобна цена и с подобно качество. Поръчайте я един ден по-рано и ще пристигне навреме!

 

Наличност на игри:

Q. Получих играта си, но липсват някои компоненти, какво да правя?
A. Издателите предлагат поддръжка за всички свои игри за частни лица (единственото известно изключение е Paizo) - достатъчно е да намерите интернет сайта им и съответната страница за връзка с тях или support страница и да им пишете какво ви липсва, почти всички изпращат липсващите части моментално. Имайте предвид, че не е възможно да им пишем ние като магазин - или е възможно, но само от ваше име, т.е. при всички положения ще изчакате да изпратят резервните компоненти.

 

Наличност на игри:

Q. В сайта пише, че настолната игра, която искам, не е налична, има ли шанс да имате останала бройка?
A. Не, наличностите в сайта ни отговарят на складовата наличност. Ако пише, че е налична, значи я имаме, ако пише, че я няма, значи я нямаме (но пък си струва да видите следващия въпрос).

Q. Искам настолна игра от каталога ви, на която пише "няма наличност", може ли да я поръчам?
A. Някои настолни игри ги нямаме в момента просто, защото тиражът е изчерпан, други вече не зареждаме често. Като цяло популярните бордови игри тип Dixit, Ticket to Ride, 7 Wonders, Small World и т.н. не са налични само, когато тиражът им е изчерпан при дистрибуторите ни и няма откъде да ги купим, но при първа възможност ще ги заредим (може да се абонирате за наличност на страницата на всеки такъв продукт). Ако искате по-специфична и не толкова популярна игра - пишете ни през формата за връзка с нас.

Q. В сайта пише, че играта, която искам, е налична, мога ли да си я взема в магазина и има ли разлика в цената?
A. Да, всички продукти, за които пише, че са налични, са в магазина ни на ул. Крум Попов 75 в София и може да се вземат и на място на същата цена. Може да си резервирате бройка, като си пуснете поръчка и изберете "получаване на място в магазина" и ще ви я пазим 5 календарни дни, иначе не обещаваме, че никой няма да си купи игрите преди вас.

Q. Искам бордова игра, но я нямате в каталога, може ли да я поръчам?
A. Разбира се, може да се свържете с нас чрез формата за контакти. Имайте предвид, че е възможно да поръчваме само от дистрибутори, няма как да ви съдестваме да си купите игра от eBay или друго подобно място. Стари игри с изчерпан тираж може да намерите (евентуално) в BoardGameGeek, но се пригответе за по-висока от стандартната цена. Освен това някои издатели ограничават поръчките от дистрибутори на друг континент.

Q. Как да разбера кога ще имате някоя игра?
A. Може да ни попитате на телефон или имейл, или да се абонирате за наличност на страницата на изчерпания продукт (трябва да въведете email адрес), при което ще получите имейл в момента, в който я зачислим на склад.

 

Цени:

Q. Има ли разлика в цените в сайта и на място в магазина?
A. Не, цените са същите и на място в магазина.

Q. Видях играта, която искам в друг магазин на по-ниска цена, мога ли да я купя от вас на същата цена?
A. Не. В крайна сметка - поддържаме адекватни наличности на стоки, които са всичко друго, но не и бързооборотни, имаме физически магазин, служители, които далеч не са просто "продавачи", както и всички свързани разходи. Разбираме, че е най-лесно да се отнемат клиенти с ниски цени, но по наше мнение има лимит на печалбата, под който просто не си струва да продаваме даден продукт или да го държим на склад.

Цените ни се определят от покупната цена и сравнително стандартна надценка, и обикновено (когато е възможно) са сравними с най-ниските във Великобритания според Board Game Prices UK.

Q. В Amazon.com играта струва 100 долара, при вас е 215 лева, защо има такава разлика?!
A. Цените на настолните игри и други продукти, които предлагаме, са съобразени с покупните цени в ЕС и транспортните разходи, като обикновено продаваме на цени, близки до най-ниските във Великобритания, тъй като това е най-големия и конкурентен пазар в ЕС. Amazon.com е американски сайт, за доставка оттам ще трябва да платите цена на доставка, мито и ДДС (върху общата сума с доставка), плюс митнически разходи, т.е. цената, която виждате, не е особено близка до финалната.

Други причини за разлика в цената: много от производителите налагат рестрикции на търговията в Европа и САЩ и игрите се предлагат на различни цени в Европейския Съюз (например Z-Man, Plaid Hat Games, Days of Wonder, Fantasy Flight Games и др.; като цяло за игрите под шапката на Asmodee). Пазаруваме и от различни дистрибутори, с различни цени и условия за доставка, и, колкото и да се стремим това да се случва при оптимални условия - най-често предпочитаме да получим игрите навреме, да поддържаме наличност и да имаме чести доставки, а не да гоним най-ниска цена.

Освен това сме напълно съгласни вие да не сте съгласни* с ценовата ни политика и да си купите играта откъдето смятате, че ще ви излезе най-евтино. Понякога игрите наистина се намират по-евтино другаде, така че - успех!

*Което не означава, че сте прави. :)

 

Други

Q. Разглеждах сайта ви boardgame.bg, но сега магазинът изглежда различно!
Домейнът boardgame.bg не е наш и препраща към друг магазин, за чието съдържание, коректност, наличности и цени не носим никаква отговорност. Домейните, на които може да ни намерите, са boardgames.bg, boardgames-bg.com и boardgamesbg.com. За съжаление в България е доста типично да се краде трафик по всеки възможен начин.

Q. Откога имате магазин, въобще не съм чувал за вас!
A. Или въобще не следите какво се случва на родния пазар, или не сте търсили нищо в търсачките! Има ни онлайн от 2011 година, а магазинът ни за настолни игри в София навърши поне петилетка. По една или друга причина, това е най-якият магазин за този вид игри в страната - понеже зареждаме актуални игри, не подвеждаме с наличностите, не лъжем с цените, интересуваме се от игрите, предлагаме адекватни съвети, справяме се с отсяването на предлаганите игри (е, случва се и да предложим някоя не толкова добра, но пък няма да ви я пробутаме за мегаяката, просто ще я намалим в секцията "Намаления" с нещо от сорта на 40-50% от препоръчителната цена) и основният ни бизнес са настолните игри, а не карти, играчки, книги или някакви подаръци.

Коментари

По-скоро не, понеже предполагам, че става въпрос за някакви специфични зарове, а те 99% не се разпространяват в дистрибуторската мрежа.
Естествено, че можете :)
Мога ли да направя поръчка, късно през ноща т.е извън работното време на магазина ??
Да, но не приемат пратки от адрес в неделя. Магазинът е по-натоварен през уикендите, а и ние не носим стока в складове/офис на СПИДИ.
https://www.speedy.bg/bg/speedy-sunday-working-time
Ще я получите в сряда. В неделя очевидно няма как да я изпратим, понеже никои куриери не работят, а понеделник ни е почивен ден.

Разбира се - това е при нормални условия, напоследък куриерите се бавят, но това вече не зависи от нас, понякога ползваме и Рапидо, ако има изгледи те да доставят по-бързо.
за колко време,т.е. в кой ден ще получа дадена игра, ако е поръчана в неделя?
Може да видите на страницата за бонус точки - системата вече не дава бонус точки, понеже предпочетохме цялостно намаление на цените пред намалението с точки, което не всички използваха.

http://boardgames-bg.com/bonus-tochki-bg.html
Интересуваме какви са условията за трупане на бонус точки и за какви отстъпки или услуги могат да се използват?
Може да обръщате от евро в лева най-горе вляво на сайта.
Ново мнение