Работно време: Всеки ден 13:00-20:00 ч.; Адрес: София, ул. Крум Попов 75, +359 897 606 919

Често задавани въпроси

Постарахме се да отговорим да доста от често задаваните въпроси, ако се сещате нещо - пишете ни в коментарите или чрез формата за връзка с нас!

Магазин

Q. Къде се намира в магазинът ви?
A. На страницата с адреса ни, която е достъпна през менюто най-горе в магазина, има подробна информация как да ни намерите. Включително карта, телефони за връзка, работно време.

Q. Имате ли игри на български език?
A. Малко или никакви. С някои логични изключения сред най-популярните игри, стремим се да предлагаме настолни игри, които не може да откриете във всяка книжарница, което обикновено означава заглавия на английски език, които дори не са превеждани на български език. Ако искате да играете най-актуалните игри, няма да се разминете без английски. Освен това избягваме преведени игри заради несъвместимости с разширенията на игрите, които пък се превеждат рядко.

Q. Зная, че предлагате игри с миниатюри Infinity, но на сайта няма много продукти!?
A. Невъзможно е да поддържаме наличност на всички продукти от тези линии, но може да откриете актуални ценови листи в групата ни за миниатюри във Facebook, където уведомяваме преди поръчка - ще ги доставим със следващата поръчка от Corvus Belli.

Q. А какво е положението с Warhammer продуктите?
A. Имаме доставки веднъж на около 15-20 дни. Ако продуктът не е в каталога ни или не е наличен, може да ни пишете през формата за връзка с нас.

 

Пратки:

Q. Наистина ли доставяте на следващия работен ден? Понеже ми трябва за подарък...
A. Да, но това не е 100% гарантирано, понеже предаваме пратката на куриерска фирма, а няма как да носим отговорност за това какво прави тя с нея. Правим всичко възможно да изпращаме игрите с екпресна доставка наистина веднага и за утре. Наистина!

Q. Неделя е, ако пусна поръчка, ще пристигне ли утре?
A. Не, защото, макар да е работен ден за нас, куриерските фирми не работят в неделя. Поръчката Ви ще бъде изпратена в понеделник и ще бъде при вас във вторник.

Q. Пуснах си поръчка и не я изпратихте същия ден, нали пише, че е експресна?
A. Ако сте пуснали поръчката си преди 16 часа, вероятно сме я изпратили същия ден. По-късно просто нямаме време да обработим поръчката, преди куриерът да вземе стоката от магазина ни, затова ще я обработим на следващия официален работен ден. Съдейки от собствения ни опит с онлайн търговците в България - рядко ще получите по-бърза обработка и изпращане на поръчки, стремим се да го направим в минимални срокове, но съобразени с нашето работно време и възможности, понякога просто сме претоварени!

Q. Искам да поръчам нещо с градска поръчка и да пристигне още днес!
A. Ние пък искаме обязден и възпитан дракон пред магазина! Сега сериозно - вече почти никоя куриерска фирма не предлага това. Твърде трудно заради трафика и високата цена. Въобще - ще е по-лесно и евтино да дойдете с такси до магазина ни!

Q. Поръчах в петък, поръчката ми не пристигна в събота!?
A. Новост послучай 2019 година е увеличената цена за доставка в събота. Вече предлагаме доставки само за работни дни. Т.е. понеделник до петък, и то само, ако не са официални почивни дни или почивни дни за куриерските фирми.

Q. Искам да получа поръчката си с Еконт или до офис на Еконт!
A. Soon™. Все така имаме желание, но не успяваме да работим с Еконт. През 2019 поне пробихме дотам да подпишем договор, но все още не е в сила. Освен това не се надявайте на 4-левови пратки "офис-до-офис" - няма да предлагаме такава услуга, понеже нямаме по 1 клиент дневно и няма как да стигнем до офис на Еконт, нарамили една игра под мишница. Ако държите на пратка с опция "преглед преди получаване" - Speedy също предлагат такава услуга, отбележете го в забележката по време на поръчка.

Q. Настолната ми игра пристигна повредена, можеше да я опаковате по-добре!
A. В изключително редките случаи, когато през нея е минал валяк - възможно е, макар че изпращаме всичко с размер от зарове нагоре опаковано много добре. Ако пратката Ви все пак е повредена, трябва да уведомите куриера, за да ви напише протокол и да ни я върне. Знаем, че куриерите невинаги пренасят кашоните внимателно. При всички положения ще ви я заменим, ако е възможно.

Q. Искам да поръчам пратка с опаковане на подарък, но опцията вече липсва?
A. Пишете ни в полето за забележка по време на поръчка, но със сигурност ще забавим пратката с един работен ден ще си платите опаковката с наложен платеж. Или някак (душа, вечна дружба, достъп до банкова сметка...).

 

Липсващи компоненти:

Q. Получих играта си, но липсват/повредени са някои компоненти, какво да правя?
A. Издателите предлагат поддръжка за всички свои игри за частни лица (единственото изключение при нас е Games Workshop) - достатъчно е да намерите интернет сайта им и съответната страница за връзка с тях или support страница и да им пишете какво ви липсва, почти всички изпращат липсващите части моментално.
Имайте предвид, че не е възможно да им пишем ние, като магазин - или е възможно, но само от ваше име, т.е. при всички положения ще изчакате да изпратят резервните компоненти. Ако много държите да спазваме закона буква по буква - може да оставите играта при нас, за да я "поправим", а ние ще направим същото, което препоръчахме да направите, но от ваше име и много по-бавно (знаете как е по закон - до 30 дни).

 

Наличност на игри:

Q. В сайта пише, че настолната игра, която искам, не е налична, има ли шанс да имате останала бройка?
A. Не, наличностите в сайта ни отговарят на складовата наличност. Ако пише, че е налична, значи я имаме, ако пише, че я няма, значи я нямаме (но пък си струва да видите следващия въпрос).

Q. Искам настолна игра от каталога ви, на която пише "няма наличност", може ли да я поръчам?
A. Някои настолни игри ги нямаме в момента просто, защото тиражът е изчерпан, други вече не зареждаме често. Като цяло популярните бордови игри тип Dixit, Ticket to Ride, 7 Wonders, Small World и т.н. не са налични само, когато тиражът им е изчерпан при дистрибуторите ни и няма откъде да ги купим, но при първа възможност ще ги заредим (може да се абонирате за наличност на страницата на всеки такъв продукт). Ако искате по-специфична и не толкова популярна игра - пишете ни през формата за връзка с нас (най-горе - Меню > Връзка с нас).

Q. В сайта пише, че играта, която искам, е налична, мога ли да си я взема в магазина и има ли разлика в цената?
A. Да, всички продукти, за които пише, че са налични, са в магазина ни на ул. Крум Попов 75 в София и може да се вземат и на място на същата цена. Може (и горещо препоръчваме, за да не я грабне някой преди вас онлайн) да си резервирате бройка, като си пуснете поръчка и изберете "получаване на място в магазина" и ще ви я пазим 5 календарни дни, иначе не обещаваме, че никой няма да си купи игрите преди вас.

Q. Искам бордова игра, но я нямате в каталога, може ли да я поръчам?
A. Разбира се, може да се свържете с нас чрез формата за контакти. Имайте предвид, че е възможно да поръчваме само от дистрибутори, няма как да ви съдестваме да си купите игра от eBay, Amazon или друго подобно място. Стари игри с изчерпан тираж може да намерите (евентуално) в BoardGameGeek Market, но се пригответе за доста по-висока от стандартната цена. Освен това някои издатели ограничават поръчките от дистрибутори на друг континент (слава на корпоративния капитализъм!).

Q. Как да разбера кога ще имате някоя игра?
A. Може да ни попитате на телефон или имейл, или да се абонирате за наличност на страницата на изчерпания продукт (трябва да въведете email адрес), при което ще получите имейл в момента, в който я зачислим на склад.

 

Цени:

Q. Има ли разлика в цените в сайта и на място в магазина?
A. Не, цените са същите и на място в магазина.

Q. Видях игра, която искам в друг магазин на по-ниска цена, мога ли да я купя от вас на същата цена?
A. Не. Стремим се да зареждаме игрите, независимо от цената при съответния дистрибутор, и опитваме да балансираме между поне дузина дистрибутори, за да сме гъвкави, и това просто струва повече от чакането на оптимална цена от оптималния доставчик, който зарежда някоя игра 1-2-3 пъти годишно. Така че - не.
Поддържаме и адекватни наличности на стоки, които са всичко друго, но не и бързооборотни, имаме физически магазин, служители, които далеч не са просто "продавачи", както и всички свързани разходи. Разбираме, че е най-лесно да се отнемат клиенти с ниски цени, но по наше мнение има санитарен минимум на печалбата, под който просто не си струва да продаваме даден продукт или да го държим на склад.
Цените ни се определят от покупната цена и стандартна (когато е възможно) надценка, и обикновено са сравними (+/-5%) с най-ниските цени на най-големия пазар в Европа - във Великобритания, според BoardGamePrices UK.

Q. В Amazon.com играта струва 100 долара, при вас е 215 лева, защо има такава разлика?!
A. Цените на настолните игри и други продукти, които предлагаме, са съобразени с покупните цени в Европейския Сюъз и транспортните разходи, като обикновено продаваме на цени, близки до най-ниските във Великобритания, тъй като това е най-големия и конкурентен пазар в ЕС. Amazon.com е американски сайт, за доставка оттам ще трябва да платите цена на доставка, мито и ДДС (върху общата сума с доставката), плюс митнически разходи, т.е. цената, която виждате, не е особено близка до финалната.

Ако говорим за Kickstarter издание на някоя игра - понеже няма никаква логика в това да платим неясно колко месеца или години по-рано, за да продадем после играта на цената, на която се  епредлагала по време на кампанията. Не е рядкост някое заглавие да се окаже epic fail и тогава го отнасяме ние.

Освен това сме напълно съгласни вие да не сте съгласни* с ценовата ни политика и да си купите играта откъдето смятате, че ще ви излезе най-евтино. Понякога игрите наистина се намират по-евтино другаде, така че - успех!

*Което не означава, че сте прави. :)

 

Други

Q. Разглеждах сайта ви boardgame.bg, но сега магазинът изглежда различно!
Домейнът boardgame.bg не е наш и препраща към друг магазин, за чието съдържание, коректност, наличности и цени не носим никаква отговорност. Домейните, на които може да ни намерите, са boardgames.bg, boardgames-bg.com и boardgamesbg.com. За съжаление в България е доста типично да се краде трафик по всеки възможен начин.

Q. Откога имате магазин, въобще не съм чувал за вас!
A. Или въобще не следите какво се случва на родния пазар, или не сте търсили нищо в търсачките! Има ни онлайн от началото на 2011 година, а магазинът ни за настолни игри в София навърши щест години. По една или друга причина, това е най-якият магазин за този вид игри в страната - понеже зареждаме актуални игри, не подвеждаме с наличностите, не лъжем с цените, интересуваме се от игрите, предлагаме мега адекватни съвети, справяме се с отсяването на предлаганите игри (е, случва се и да предложим някоя не толкова добра, но пък няма да ви я пробутаме като продавачи в книжарница, просто ще я намалим в секцията "Намаления" с нещо от сорта на 30-40-50% от препоръчителната цена) и основният ни бизнес са настолните игри, а не книги, карти, играчки, книги или някакви подаръци.

Коментари

По-скоро не, понеже предполагам, че става въпрос за някакви специфични зарове, а те 99% не се разпространяват в дистрибуторската мрежа.
Естествено, че можете :)
Мога ли да направя поръчка, късно през ноща т.е извън работното време на магазина ??
Да, но не приемат пратки от адрес в неделя. Магазинът е по-натоварен през уикендите, а и ние не носим стока в складове/офис на СПИДИ.
https://www.speedy.bg/bg/speedy-sunday-working-time
Ще я получите в сряда. В неделя очевидно няма как да я изпратим, понеже никои куриери не работят, а понеделник ни е почивен ден.

Разбира се - това е при нормални условия, напоследък куриерите се бавят, но това вече не зависи от нас, понякога ползваме и Рапидо, ако има изгледи те да доставят по-бързо.
за колко време,т.е. в кой ден ще получа дадена игра, ако е поръчана в неделя?
Може да видите на страницата за бонус точки - системата вече не дава бонус точки, понеже предпочетохме цялостно намаление на цените пред намалението с точки, което не всички използваха.

http://boardgames-bg.com/bonus-tochki-bg.html
Интересуваме какви са условията за трупане на бонус точки и за какви отстъпки или услуги могат да се използват?
Може да обръщате от евро в лева най-горе вляво на сайта.
Ново мнение